|
|
|
|
|
כמו כל בית ספר למוזיקה, תפקידנו לא רק ללמד אתכם לנגן או לשיר (כפי שאתם עושים עם מוריכם/מורותיכם היקרים/יקרות) אלא גם ללמד ולחשוף אתכם לשפת המוזיקה. כמו כל שפה, גם למידה של שפת המוזיקה דורשת תרגול, חשיפה וסקרנות. השיעורים הפרטניים עם המורה האישי הם בהחלט הדבר החשוב והמשמעותי ביותר בהתפתחות המוזיקלית(ואנו מקווים שאתם נהנים ושמחים להגיע אליהם!) אך הם לא מספיקים. חשוב לנגן/לשיר בהרכבים משלב כמה שיותר מקדם כדי להיחשף לכלים השונים, ללמוד לנגן יחד, להקשיב ולשתף פעולה. בכדי לעשות זאת בצורה טובה ומהנה, חשוב שתהיה לנו שפה משותפת, שפת המוזיקה! בכדי ללמוד את שפת המוזיקה, אנו מציעים שיעורים הנקראים "תיאוריה" אך הם למעשה למידה של שפת המוזיקה באופן חוויתי, מעשיר ומהנה. בשיעורים אלה נלמד לכתוב ולקרוא תווים, להבין ולשלוט במושג הכללי שנקרא קצב (משקל, טמפו, מקצב), נפתח שמיעה מוזיקלית ובעיקר, נדבר יחד כקבוצה בשפת המוזיקה. שיעורים אלה חשובים ביותר ואף חובה לתלמידי קונסרבטוריון ואנו מצפים לראות את תלמידינו מגיעים בהנאה ובשמחה. צוות תיאוריה: קאי גרניט קאי גרניט, גיטריסט, מלחין ומורה. סיים בהצטיינות Berklee college of music עם תארים בביצוע ג`אז ובתרפיה במוזיקה. תואר שני מהאקדמיה למוזיקה במסלול ביצוע רב תחומי. מורה מוסמך ליוגה ומטפל בשיטת פלדנקרייז(מודעות דרך-תנועה), עם התמחות בתחום מניעת פציעות הקשורות לנגינה. קאי מלמד תיאוריה באופן חוויתי, מעשיר ומהנה גלינה יבלוצ`ניק מלמדת תיאוריה בצורן ובקדימה. מורה ותיקה לתאוריה ותורת המוזיקה עם ניסיון רב שנים, בעלת ותק בהוראה ובלימודי התאוריה ותואר שני מהאקדמיה למוזיקה באסטרחן שברוסיה. מערכת השעות: ימי ב` - מתנ"ס צורן 15:00 - קבוצת שלב א`כיתות ד` עד ו` 15:45 - קבוצת שלב ב` כיתות ג` עד ו` 16:30 - קבוצת שלב א` כיתות ב` עד ד` ימי ב` - מתנ"ס קדימה 16:30 - קבוצת שלב א`כיתות ב`עד ד` 17:15 - קבוצת שנה א`כיתות ד` עד ו` 18:00 - קבוצת חט"ב ומעלה, רמות א`+ב` להשתתפות בקבוצות צורן ניתן ליצור קשר עם גלינה יבלוצ`ניק: 054-5588623. להשתתפות בקבוצות קדימה ניתן ליצור קשר עם קאי גרניט: 054-5729683
|
|
|
|
|
|
|
|