|
|
|
|
|
תקנון מועדון כדורסל קדימה צורן
|
|
תקנון מועדון הכדורסל בני קדימה צורן
ברצוננו לייצר (עבור הילדים והמערכת) תשתית ומרחב עבודה נכונים, בהיבט המקצועי,
החברתי והחינוכי, אנחנו מבקשים לשתף אתכם בקודים וכללי התנהגות, אשר לגביהם שיתוף
הפעולה
שלכם הכרחי.
שחקנים:
- השחקנים יתבקשו להתנתק מהטלפונים הניידים
ולהעבירם למצב שקט.
- כל איחור או חיסור יאושר בשיחה של השחקן
ישירות עם המאמן. ניתן יהיה לשלוח הודעה רק לאחר שני ניסיונות לשיחה. אנחנו
מקפידים על תקשורת בלתי אמצעית בין המאמן לשחקן, מתוך הכרה במשמעויות שיש לכך
בהתפתחותו של הילד.
- תספורות ו/או הופעות חריגות, כדוגמת צביעת
שיער, הארכת ו/או דוגמאות שיער חריגות, עגילים, קעקועים חריגים וכדומה, לא
יותרו במהלך השנה, למעט שלושת ימי חג פורים ו- או באישור מראש של המאמן.
- שחקני הליגה לא ייטלו חלק
בפעילויות ספורטיביות על בסיס שבועי, למעט פעילויות הקבוצה, מבלי לקבל אישור
מאמנם מבעוד מועד (חדר כושר, חוגי ספורט אחרים או אימוני כדורסל במסגרת פרטית/קבוצתית
או אחרת).
- אימונים גופניים- הינם חלק אינטגרלי ובלתי
נפרד מהפעילות שלנו. אין באפשרותו של אף ילד לגרוע עצמו מהם ובנוסף, המתנ"ס
שומר לעצמו האפשרות לגרוע מהקבוצה והפעילות הכוללת ילד אשר נוכחותו באימונים
הללו תהיה דלה…
הורים:
- הורים לא ישוחחו במהלך אימון או משחק עם
ילדיהם, או עם ילדים אחרים בקבוצה. הורים, בני משפחה וחברים מוזמנים לעודד
במשחקים עידוד "כללי" ו"חיובי", ללא מתן הנחיות נקודתיות
ומקצועיות לילדים.
- הורים, אחים, אורחים וחברים- הירידה לשטח
המגרש היא אך ורק לשחקנים פעילים, בזמני פעילותם- באימונים ו/או במשחקים. לא
תותר כניסה לשטחי המגרש בכל עת, למי שאינו שחקן. הדברים נכונים גם למשחקי
חוץ.
- לא תתבצע פנייה של הורה לשופט, או
למאמן/שחקן/הורה בקבוצה היריבה במהלך המשחק, או לאחריו.
- המאמנים מונחים להיות קשובים להורים
ולילדים. במידת הצורך ובכל נושא, יש לפנות אך ורק למאמן באופן מנומס ובתזמון
שליו. (לא בערב משחק- הזמן מאפשר בחינה שקולה של כל מחשבה.) רק לאחר שיחה עם
המאמן, ניתן, בכל עת, לבקש פגישה עם הרכז המקצועי.
- אנו מבקשים להימנע ממיילים או מסרונים
המוניים ודיונים ברשתות החברתיות בתפוצה רחבה, בכל הקשור לביקורת. תצורות
תקשורת אלו טובות להעברת מידע טכני ופשוט בלבד ואינן מקדמות דיון משמעותי-
להיפך. אנחנו מבקשים את המשוב, אך הבקשה היא לעשות זאת כמו פעם - שיחת טלפון
אישית, פגישה וכדומה.
- הוריו של הילד הם חלק מהמועדון, גם אם באופן
פאסיבי. התנהגותו של ההורה משפיעה על תפקודו ומקומו של הילד במועדון. במקרה
של הפרת תקנון - על-ידי שחקן או בן משפחה - הנוגעים בדבר יוזמנו לשיחת הבהרה.
המועדון יבחר את הדרך לפעול - כולל מקרים חריגים של השעיה. המטרה היא שמקרים
דומים לא יישנו.
כללי:
- מדיניות החזרים:
* התשלום לקבוצות המשחקות בליגה הינו שנתי (ולא חודשי כמו בחוגים!)
* החזרים מלאים בגין ביטול השתתפות (לא כולל דמי רישום, ביטוחים והצטיידות)
יינתנו
לאחר הודעה בכתב/מייל לפני סוף כל
חודש עד ה- 31.12
* אין החזרים על חלקי חודש, השחקן יוכל להמשיך בפעילות עד סוף החודש.
* החל מ 1.1 – 1.3 יגבה תשלום חודשי נוסף (מסוף החודש שבו הפסיק להתאמן)
* מ 1.3 עד סוף הפעילות יגבה תשלום נוסף עבור חודשיים (מסוף החודש שבו הפסיק
להתאמן)
* במקרה של פציעה מעל חודש (באישור רפואי) יינתן החזר כספי עבור החודש/ים
שלא
התאמן.
2.
במעמד
הרישום ייגבה תשלום נוסף (חד פעמי) עבור רישום לאיגוד הכדורסל/כרטיס שחקן. תשלום
זה לא יוחזר גם אם הילד יחליט לעזוב.
3.
ביגוד: סט משחק יירכש
בתחילת כל עונה, סט מלא כל שנתיים (התשלום ייכלל בעלות בפעילות)
- כתובות הדואר האלקטרוני ומספרי
הטלפונים של השחקן והוריו (כפי שנרשמו בטפסי הרישום) יהוו אמצעי קשר לעדכון
בכלל פעילות מועדון הכדורסל - ישירה
ועקיפה. - תקנון כרטיס שחקן
ליגה/מעברים בין אגודות מפורסם בפירוט ובנפרד.
|
|
|
|
|
|
|
|