נהלי רישום למרכז המוסיקה (קונסרבטוריון):על מנת שנוכל לשרת אתכם ביעילות ובנאמנות, הנכם מתבקשים להקפיד ולקרוא בעיון את נוהלי הרישום והתשלומים הבאים:
1. המרכז הינו בית ספר מקצועי למוזיקה ושכר הלימוד לשנת הפעילות 2023-2024 הינו ברישום שנתי ובתשלום חודשי קבוע בתמורה לסל שיעורים (40 בסה"כ) בתקופה בה יתקיימו השעורים.
במידה וסיימתם את סל השיעורים (40 שיעורים), ניתן להוסיף שיעורים בתשלום, (לדוגמא: סיימתם 40 שיעורים
ב-20.6.24, על שאר השיעורים שמעבר לכך, יגבה תשלום נוסף). במידה ולא קיבלתם את מלוא סל השיעורים, יינתן החזר כספי
בסוף שנת הפעילות (יולי 2024) - ראה טבלת עלויות בתקנון הקונסרבטוריון או באתר המתנ"ס.
כמות השיעורים השנתית מחושבת באופן יחסי של 3.6 שיעורים בממוצע לחודש, בהתאם למועד הרישום.
לדוגמא: תלמיד שנרשם באוקטובר זכאי ל 36 שיעורים בשנה, תלמיד שנרשם בנובמבר זכאי ל- 32 שיעורים בשנה וכן הלאה.
2. שיעור ניסיון יתקיים בתשלום בלבד, על מנת להירשם לשיעור זה יש ליצור קשר עם מנהל הקונסרבטוריון במייל MUSIC@KADIMA.MATNASIM.CO.IL . או לשלוח בקשה דרך אתר המתנ"ס ע"י מילוי "טופס בקשה לשיעור נסיון"
3. ניתן לשכור כלי נשיפה/קלידים/מיתר בעלות חודשית של 50 ₪, פרט לנבל בעלות 100 ₪ לחודש, בתאום עם מנהל
הקונסרבטוריון
4. תלמידי הקונסרבטוריון נהנים מסל מוזיקלי נרחב בתחומים עיוניים וביצועיים כגון: שיעור פרטני, הרכבים, תזמורות,
מקהלות, שיעורי תאוריה בכל הרמות וכיתות אומן במהלך השנה. כמו כן, תלמידי הקונסרבטוריון אינם נדרשים בתשלום עבור
שיעורי ביצוע ותאוריה והינם זכאים לכך במסגרת הסל המוזיקלי אותו מקבלים בעת הרישום לקונסרבטוריון.
5. פירוט עלויות שכר הלימוד בקונסרבטוריון נמצא באתר המתנ"ס או בתקנון הקונסרבטוריון. תלמידי חוץ שמעוניינים להשתתף רק בהרכבים הביצועיים של הקונסרבטוריון מחויבים בתשלום נפרד.
6. לשאלות/הבהרות נוספות, ניתן לפנות לווטספ של הקונסרבטוריון (בין 10:00-18:00) שמספרו 053-7139292.
ביטול השתתפות :
1. ניתן להודיע במהלך השנה על ביטול של 3 שעורים בלבד, ויש לעשות זאת בהודעה מראש של 24 שעות למורה בלבד !
שיעורים אלו יוחזרו ע"י תיאום שיעור מול המורה או במהלך יום מרוכז להחזר שיעורים.
תלמיד שלא הגיע לשיעור השלמה אשר תואם עמו, איבד את זכותו לשיעור זה.
2. תלמיד שלא יודיע על ביטול שיעור 24 שעות מראש, ייחשב השיעור כאילו התקיים בפועל.
3. במידה ויתקיים קונצרט/מבחן טכני ביום השיעור או בכל יום אחר, הדבר ייחשב כשיעור מן המניין.
4. בקשות להפסקת פעילות יטופלו אך ורק לאחר מילוי בקשת ביטול במזכירות המתנ"ס, לא ייעשו ביטולים בטלפון או דרך המורה.
ללא הודעה, ייחשב המשתתף כממשיך בלימודים .
5. ניתן לבטל השתתפות בקונסרבטוריון עד ל-15 לחודש, הביטול יכנס לתוקף בראשון לחודש העוקב (והתלמיד יכול להשתתף
בשיעורים עד סוף החודש). החיוב יהיה בהתאם למס` השעורים שיתקבלו במהלך תקופת הלימוד.
6. המתנ"ס ייגבה דמי טיפול לביטול השתתפות בלימודים בסך 50 ₪.
7. במידה והושאל כלי, לא יכנס הביטול לתוקפו עד להחזרת הכלי למשרדי המתנ"ס.
8. אין ביטול והחזר כספים רטרואקטיבית.
כללי:
1. בחופשות מועדי ישראל ובחול המועד, לא מתקיימים לימודים, כמפורט בלוח החופשות.
2. התשלום באמצעות המחאות דחויות, כרטיס אשראי, הוראת קבע או במזומן לכל השנה (מזומן חודש בחודשו -בהשארת פרטי
אשראי לביטחון/ חתימה ע"ג טופס תשלום חריג בלבד !!!).
3. עבור המחאה/הו"ק שחזרה, יחויב הלקוח בכיסוי הוצאות עמלות בסך 18 ₪
4. במידה והוחלף/שונה תוקף הכרטיס שנמסר בעת הרישום –יש לדווח למשרדי המתנ"ס על פרטי כרטיס האשראי החלופי .
5. פתיחת וסגירת לימודים קבוצתיים מותנית בהרשמה של מינימום משתתפים.
6. הנהלת המתנ"ס תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה, לשנות ימים ושעות פעילות, לבטל או לאחד לימודים.
7. במקרה של ביטול שעור על ידי המתנ"ס, ובמידה ולא הוחזר השיעור , יחשב הדבר כשיעור שלא התקיים בסל השנתי.
8. משתתף שלא יתמיד בתשלומים, תהיה הנהלת המתנ"ס רשאית להפסיק השתתפותו וזאת לאחר התראה של שבעה ימים.
9. משפחה החייבת כספים למתנ"ס, לא תורשה להשתתף בפעילות המתנ"ס עד לסילוק החוב.
10. ההנהלה רשאית להפסיק פעילות של משתתף, אם הוא פוגע בפעילות השוטפת ו/או נעדר ללא סיבה מוצדקת על פי שיקוליה.
11. המתנ"ס אחראי על ילדי מרכז המוזיקה בשעות הפעילות הלימודים אליה נרשם המשתתף בלבד.
הנחות:
1. בית אב הנרשם לארבעה חוגים ומעלה זכאי להנחה של 10% לחוג הרביעי ומעלה בלבד (הזול מבינהם)
(ההרשמה לצהרונים תהווה חלק במניין החוגים, אך לא תיכלל בסך ההנחה בעלות הכוללת).
2. ועדת הנחות: משפחות מעוטות יכולת רשאיות לפנות לוועדת הנחות במתנ"ס עפ"י הקריטריונים הבאים:
א. משפחות במצב כלכלי קשה בעלות הכנסה נמוכה
ב. משפחות במצב כלכלי פתאומי קשה.
ג. משפחות עם בעיות מיוחדות או בסטטוס: חד הורי, עולים חדשים ומשפחות עם חולי או נכות.
ד. הוועדה תתכנס בחודשים ספטמבר ונובמבר, ניתן להגיש בקשות עד לתאריכים 5.9.23, 12.11.23,
לאחר תאריכים אלו לא ניתן להגיש בקשות.
טופס בקשה לוועדת הנחות נמצא באתר ובמזכירות המתנ"ס – יש למסור למזכירות המתנ"ס טופס ומסמכים נלווים כמקור בלבד
3. אין כפל הנחות.
ט.ל.ח
אני מצהיר בזאת שקבלתי את מלוא המידע בגין בחוגים והפרטים ידועים לי ובהסכמתי:
תנאי הרשמה, ביטולים והנחות, ואני מתחייב למלא אחר תקנות המתנ"ס