שעורי תיאוריה והעשרה |
בקונסרבטוריון פועלת תכנית לימודים מקיפה המיועדת לכלל התלמידים וכוללת שעורי תיאוריה, העשרה וקונצרטים מוסברים. אנו מאמינים כי פעילות העשרה מוסיקלית חיונית ומהווה חלק בלתי נפרד מלימוד הנגינה בכלי. חלק מפעילויות ההעשרה משותפות לכלל התלמידים וחלקן מיועדות לקבוצות תלמידים שונות בהתאם לרמה ולתחומי העניין. חדש!!! בשנת תשפ"א- 2020-2021 יסודות בניצוח, תורת המוזיקה הכוללים פיתוח שמיעה, יסודות בעיבוד, תולדות המוזיקה ותיווי מוזיקלי לתלמידים מעל שנה ד`בהדרכתו של המוזיקאי דוד סולן. המורים שלנו לתאוריה בקונסרבטוריון קדימה צורן ![]() דוד סולן דוד מרכז מגמות מוזיקה, מנצח על תזמורות ומקהלות בכל רחבי הארץ, בעל ניסיון של 20 שנה בהוראת גיטרה ונסיון רב כנגן פעיל, מפיק ומעבד. דוד הצטרף לסגל הקונסרבטוריון השנה וילמד השנה גיטרה קלאסית ותורת המוזיקה, פיתוח שמיעה, יסודות בניצוח ועיבוד במסלול המצויינות של הקונסרבטוריון. דוד הינו בעל תואר ראשון בניצוח מהאקדמיה למוזיקה באוניברסיטת תל אביב ובעל תעודת הוראה במוזיקה, כמו כן בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה. גלינה יבלוצ`קין ![]() מורה ותיקה לתאוריה ותורת המוזיקה עם ניסיון רב שנים, בעלת ותק בהוראה ובלימודי התאוריה. לגלינה תואר שני מהאקדמיה למוזיקה באסטרחן ברוסיה. מלמדת תאוריה גם בצורן וגם בקדימה. ![]() תמרה חיסקיה תמרה בעלת תואר ראשון מהאקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, מורה לפסנתר, מלחינה קלאסית ונכנסת בשנת הלימודים תש"פ ללמד תאוריה בצורן קבוצת תאוריה למתחילים. תמרה חיברה חוברות עבודה מיוחדות להוראת תאוריה לכל הגילאים ובנוסף היא פסנתרנית מלווה בקונסרבטוריון. לשמיעת יצירה שהלחינה תמרה לחץ כאן. ![]() בשיעורי תאוריה למתחילים עם תמרה התלמידים ילמדו עם לוח תווים מגנטי כפי שמוצג בתמונה בשעורים אלו ילמדו התלמידים קריאת תווים, מקצבים, סולמות, מרווחים ובסיס של הרמוניה(אקורדים) והלחנה. ישירו סלפג` ויכתבו הכתבות מוסיקליות. לשעורי התאוריה חשיבות רבה להתפתחות מוסיקאלית ולהפקת תועלת מירבית בשעורי הנגינה ובשירה. לו"ז לשיעורי תאוריה בצורן
לו"ז לשיעורי תאוריה בקדימה:
תלמידי הקונסרבטוריון משתתפים בשעורי התאוריה ללא תשלום. תלמידים המעוניינים בשעורי התאוריה ולא לומדים בקונסרבטוריון ישלמו 115 ש"ח לחודש. שיעורי והרכבי העשרה לתלמידי הקונסרבטוריון שלומדים מעל שנתיים
שיעורי העשרה לתלמידי הקונסרבטוריון שלומדים שנתיים ראשונות ומעלה:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||